الدوحةقطر Qatar

Oryx Airport Hotel Hamad International Airport الدوحة فندق مطار أوريكس – مطار حمد الدولي

Oryx Airport Hotel Hamad International Airport فندق مطار أوريكس – مطار حمد الدولي Transit ترانزيت

Get your trip off to a great start with a stay at this property, which offers free Wi-Fi in all rooms. Conveniently situated in the Airport Zone part of Doha, this property puts you close to attractions and interesting dining options. Don’t leave before paying a visit to the famous Souq Waqif. Rated with 4 stars, this high-quality property provides guests with access to massage, restaurant and hot tub on-site.

Make everyday special with all that Doha has to offer with a stay at Oryx Airport Hotel – Transit Only.
Enjoy all that Oryx Airport Hotel – Transit Only has to offer! Free internet access provided within the hotel keeps you connected throughout your stay. For those driving their own car, parking is available for guests. Always get the assistance you need with front desk services including concierge service, express check-in or check-out, luggage storage and safety deposit boxes.
Feel like doing nothing? Available services like 24-hour room service, room service and daily housekeeping let you get the most out of your time at the Oryx Airport Hotel – Transit Only. All your minor, last-minute needs can be taken care of by the convenience stores without having to go anywhere. For health reasons, smoking is not permitted anywhere inside the hotel. For guests who would like to smoke, the designated smoking areas are available.
All guestrooms at Oryx Airport Hotel – Transit Only provide guests with a range of amenities to ensure a restful night. Enjoy your stay even more at the hotel, knowing that some selected rooms include blackout curtains and air conditioning. For a bit of entertainment, guests will find television and cable TV available in some selected rooms. Don’t worry about being thirsty as a coffee or tea maker, bottled water and mini bar are provided in some guestrooms.
Bathroom amenities are just as important as others, and at the hotel you’ll find a hair dryer, toiletries, bathrobes and towels available in some guest bathrooms.

Dining and things to do

Don’t start your vacation days without your morning coffee, available every morning in the café. A number of great dining options at the hotel assures that you’ll always have convenient and delicious choices. Guests with dietary restrictions will appreciate a selection of cuisine types at Oryx Airport Hotel – Transit Only including halal options. A great night out couldn’t be easier! Enjoy a fun evening without traveling outside at the bar.
At any time of the day or night, you can serve yourself a snack at the hotel’s vending machines.
Fill your days with the array of activities and facilities offered at Oryx Airport Hotel – Transit Only. A relaxing end to every day is possible with a visit to the massage, hot tub and spa. Don’t forget to make a visit or two to the hotel’s pool. Burn off you vacation calories with a quick visit to the hotel’s fitness facility.
Challenge your travel group members or other guests to competitive fun, with the hotel’s mini golf course, golf course on site and squash court. Got someone special waiting for you back home? Then easily pick up a memorable gift at the shops and souvenir shops.

Around the property

Don’t miss out on all that Doha has to offer! A great museum trip can be had at Museum of Islamic Art located 8.4 km away, with local art that provides a sense of the region. Be sure to visit The Corniche located 10.8 km away, an item on every checklist of those who travel to Doha. Be sure to stop by Katara Cultural Village located 14.0 km away, one of the most famous of all local landmarks.

Reasons to stay here

Guests who stayed here found it to be neat and tidy, scoring it above 98% of other accommodations in the city.
Guests who stayed at this hotel have scored it higher than 99% of accommodations in the city.
According to guests who stayed here, this hotel’s room comfort is rated higher than 96% of other accommodations in Doha

.

عند سفرك مطار حمد في الدوحة استمتع بتميز غير مسبوق أثناء إقامتك هنا بفضل وجود واي فاي مجاني في جميع الغرف. يقع العقار في منطقة المطار مما يضعك بالقرب من معالم الدوحة السياحية والمطاعم الشهيرة هناك. لا تنهي رحلتك قبل زيارة سوق وقف الأكثر شهرة. حصول هذا العقار المميز على 4 ليس من فراغ، لأنه يوفر للنزلاء إقامة مميز بفضل وجود حوض استحمام ساخن، مساج ومركز رياضي.

اجعل كل لحظة من زيارتك إلى الدوحة أفضل من اللحظة التي تسبقها ولا تفوّت أي من عجائب المدينة أثناء إقامتك في فندق مطار أوريكس – ترانزيت اونلي.
استمتع برحلة خالية من التعقيدات والقلق بفضل الخدمات ووسائل الراحة المتاحة في الدوحة فندق مطار أوريكس – ترانزيت اونلي. ابق على اتصال بالعالم أثناء إقامتك بفضل توفر خدمة إنترنت مجانية. إذا كنت تخطط للوصول بالسيارة فستجد بالـ فندق موقف للسيارات متاح. أثناء إقامتك في الـ فندق، سيعمل موظفي مكتب الاستقبال على مساعدتك عبر تقديم خدمات متعددة تشمل خدمة الكونسيرج، تسجيل سريع للوصول أو المغادرة، صناديق الأمانات وتخزين الأمتعة.
في مطار حمد الدوحة إذا اخترت الاسترخاء في الغرفة سواء ليلاً أو نهارًا، ستجد وسائل الراحة داخل الغرفة مثل خدمة الغرف، خدمة التنظيف يوميًا وخدمة الغرف على مدار 24 ساعة في خدمتك. لن تواجه أي صعوبات في الحصول على الأغراض الصغيرة الممكن نسيانها أثناء تحضير الحقائب بفضل وجود متاجر. غير مسموح بالتدخين مطلقًا في الـ فندق. تتوفر أماكن مخصصة للتدخين من أجل النزلاء المدخنين.
إن جميع غرف النزلاء في فندق مطار أوريكس – ترانزيت اونلي توفر مجموعة من وسائل الراحة لضمان ليلة هانئة. استمتع بإقامتك أكثر في الـ فندق، مع العلم أن بعض الغرف المحددة تحتوي على مكيف هواء والستائر المعتمة. تتوفر وسائل الترفيه داخل الغرف في البعض منها وتشمل تلفزيون وقنوات التلفزيون المدفوع. ستحصل أثناء إقامتك في بعض الغرف الـ فندق على الميني بار، ماكينة عمل قهوة أو شاي وزجاجات مياه عند احتياجك إليها.
ستتمكن من الحفاظ على نظافتك ونضارتك باستخدام ما تحتويه حمامات بعض الغرف من مناشف، مستلزمات الحمام، مجفف شعر وروب استحمام.

تناول الطعام والأنشطة المتاحة

استمتع بنسمات الصباح المنعشة مع تناولك لفنجان قهوة قوي في المقهى الموجود في الـ فندق. إذا كنت لا ترغب في الخروج لتناول الطعام، يمكنك دائمًا اختيار ما تشتهي من الأكلات الشهية المتاحة في الـ فندق. إذا كنت لا تأكل إلا ما يعجبك، فلا داعي للقلق. لأن فندق مطار أوريكس – ترانزيت اونلي لديه مجموعة واسعة من أنواع المأكولات بما في ذلك خيارات حلال. استمتع بلياليك في الـ فندق مع رفاق سفرك بفضل وجود بار.
الوجبات الخفيفة متوفرة ليلاً أو نهارًا في ماكينات البيع الموجودة في الـ فندق.
تم تصميم المرافق الترفيهية في فندق مطار أوريكس – ترانزيت اونلي من أجل الاسترخاء والهروب من صخب الحياة. احصل على الدفء الذي تنتظره في نهاية كل يوم عبر زيارة إلى حوض استحمام ساخن، مساج وسبا. ابدأ عطلتك بغطسة في المسبح. إذا كنت من محبي اللياقة البدنية، فلا تفوتك زيارة المركز الرياضي في الـ فندق من أجل الحفاظ على حيويتك ونشاطك.
حضر مهاراتك وانضم إلى محبي الأنشطة الأخرين في الـ فندق عند مناطق ممارسة الرياضات أو الألعاب التنافسية مثل ملعب جولف في مكان الإقامة، ملعب اسكواش وملعب جولف ميني. احصل على بعض الاحتياجات الصغيرة الهامة أو الهدايا التذكارية المحلية للذكرى أو لمعارفك من دون الحاجة إلى الذهاب بعيدًا بفضل وجود متجر تذكارات ومتاجر في مكان الإقامة.

قناة الدوحة كارتييه | جزيرة اللؤلؤة

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى